stalker!

börjar känna mig som en riktig stalker. har ringt jw minst hundra gånger idag (eller kanske inte precis 100) och hon svarar icket. herregud kvinna, ANVÄND TELEFONEN. jszknskjgndfjkdf!!!!

har varit nere på stan en sväng och kollat men p.g.a allt folk så var det bara jobbigt. det är lönehelg, lördag och fint väder. självklart så skulle HELA umeå ner på stan och shoppa loss. får försöka gå på måndag istället.

bar upp kartonger med barnkläder från när jag var liten som mamma sparat och har försökt gå igenom en del för att se om jag hittar något smått som kan vara användbart i augusti då våran lill* väljer att komma ut. men det mesta är väldigt rosa eller ganska stora storlekar. vet inte vad hon gjort av kläderna i typ stl 50? får fråga henne. men det är väldigt mysigt iaf att kolla och tänka "det här hade JAG för typ 20 år sedan.."

har lovat att skjutsa och hämta föräldrarna som är på bröllopsfest i v-by men mina ögon är så trötta så jag funderar på att dra en powernap.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0