överskottsenergi

visst är det allt bra härligt när den finns? man blir typ superkvinnan och kan göra allt. började jobba kl 9 idag och har varit sjukt aktiv hela dagen. har aldrig gjort så mycket nytta på ett och samma jobb-pass tror jag. gjorde till och med sånt som jag inte behövde göra. jag störde mig inte ens på en enda kund idag. EN GLAD KIM :)

efter jobbet blev det en 40-minuters-promenad i solen och nu är det ENBART asfalt under mina fötter när jag går. DET KAN INTE BLI BÄTTRE! bye bye snow and welcome asphalt!

sitter och äter "färska" jordgubbar nu som mamma så snällt har burit hem från affären. i love it! visst, dom är inte svenska men dom var fan goda ändå.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0