miss my man

JA! vad gör han i fjällen och inte bredvid mig i sängen. SOM DET SKA VARA! (?) en natt går väl an men nu är det många nätter sedan han åkte och det är inte ens kul längre. not even a bit. kom heeeeem hjärtat mitt :)

gick en kvällspromenad och sedan har jag legat hemma hos föräldrarna och kollat TV. fick se dubbelavsnitt av "halv åtta hos mig" (.. till min stora förtjusning) fast det är rätt OK ändå. gillar killen som kommenterar och jag blir alltid sugen på att göra tre-rätters när jag ser programmet. om jag hade fått vara med hade jag nog gjort:

förrätt: en toast med tiger-räkor, grönsaker och någon god röra (enkelt och supergott)
huvudrätt: något gott kött med mycket kryddor, rotfrukt och potatisgratäng m. vitlök, en smakrik sallad och två olika såser. (går hem hos nästan alla)
efterrätt: en cheesecake m. hallon eller jordgubb (AWESOME!)

OJ SÅ GOTT , håller ni inte med?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0