hat-kärlek

fan vad jag blir LESS (....) fick hem våra efterlängtade möbler idag men tror ni att allt var HELT då? SJÄLVKLART INTE! någon dumj*vel har kört in med trucken i våra möbler och typ krossat en del av dom. IKEA ska skicka nya nästa vecka men hur kul är det att vänta en extra vecka då? NOLL kul. inget kul. väldigt okul!

har i alla fall skruvat ihop våra sängbord som var hela och de blev väldigt fina! gör dock ont i handflatorna nu av allt skruvande och monterande. älskar ju IKEA samtidigt som jag hatar det. tänkte försöka mig på byrån också men frågan är ju om jag borde, kanske bäst att vänta på erik?

min stackars karl jobbar över 4 timmar idag så han borde väl kanske vara på hemgång snart? då har han varit på jobbet sedan kl 7 imorse. typ 14 timmar! hade typ skjutit mig själv om jag var tvungen att göra så. han är duktig han!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0