give me a break!

har börjat drömma så sjukt konstiga saker och jag minns ofta allt jag drömt sedan när jag vaknar. drömde precis att jag typ höll på att bli upptuggad av en schäfer som ville ha korven på min macka. han började äta hela min hand och var helt hysterisk. aja, sedan ringde väckarklockan.

ska snart iväg och jobba, 9-16. but then it's weekend! tror att vi skulle inventera idag. då blir det att räkna allt småpickel, huvva huvva. förhoppningsvis går tiden fort.

kom förresten hem igår till världens finaste sovrum. våra IKEA -möbler hade äntligen kommit (i BRA skick denna gång) så erik var så gullig att han skruvade ihop allt medan jag var på jobbet och han städa och bädda och fixa så allt var i toppskick. blev så glad! tack hjärtat mitt.

nu måste jag göra mig i ordning, laaaaater...

Kommentarer
Postat av: gisela

bilder vill jag se :)

2010-04-29 @ 16:48:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0