besök på BB

till min stora förtjusning så frågade sandra om jag kunde hämta dom på BB idag för hemfärd. självklart så ställer man upp då jag längtat så otroligt efter att få se det lilla flickebarnet. började ju gråta krokodiltårar då jag fick se henne, hon var så liten och så vacker! tror mina grav-hormoner spelade in lite där. det var i alla fall så kul att få träffa dom :)

nu vill ju jag också ha vår bebis bakad och klar, hihi

efter BB blev det ett 4-timmars-pass på PREEM. så skönt att få stänga igen redan kl 18.00! ilade hem, åt middag och nu har jag gått en kvällspromenad. gick förbi ICA gourmet och plockade ihop lite müsli, i just love it. tänkte typ äta lite ben 'n jerrys nu och glo på TV.


Kommentarer
Postat av: Anonym

Tips! googla krokodiltårar...... ;)

2010-04-03 @ 21:31:38
Postat av: kim

haha å nej! jag som alltid trott att det var ett fint uttryck för stora tårar.. men ack så fel jag hade :)

2010-04-03 @ 21:40:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0