årets första cykeltur!

ja, snart ska cykeln få ta sina första tramptag för i år. eller rättare sagt jag ska få ta mina första tramptag. cykeln har väl redan blivit använd en gång fast inte utav mig. känns som en BRA dag för en cykeltur! har ingen bil och börjar jobba kl 12 så därför får det bli cykel. hi hi hi :)

har varit ute och gått nu på morgonkvisten, hälsat på mamma har jag gjort också och kom precis lägligt dit då det serverades "hotell-frukost". det var bara att sätta sig och plocka av allt gott.

det rör sig i magen vilket jag är glad över! blir som så orolig så fort jag inte känner något. vill helst att det ska vara värsta fotbollsmatchen där inne all the time. då behöver man ju inte oroa sig i alla fall. MEN det kanske skulle bli jobbigt det också efter en stund. idag är det v.23! bara 17 more to go ( ...)

just ja, läste en rätt cool grej. barnet har typ 16% chans att klara sig om den skulle födas nu och för varje dag så ökar den chansen markant. så nästa vecka har den 44% chans, osv. det är sjukt vad vi kan göra idag inom medicin.







Kommentarer
Postat av: Hanna

Tänk om 50år, då kanske det finns ett botemedel mot cancer :)

2010-04-20 @ 19:29:12
URL: http://hanneluren.blogg.se/
Postat av: kim

ja, förhoppningsvis! :) fast det kanske finns vissa saker som vi människor aldrig kommer att få kontroll över. så som vissa sjukdomar, rymden, osv.

2010-04-20 @ 20:39:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0