april

då var det en ny månad! har inte stött på något riktigt aprilskämt idag (vilket jag är sjukt nöjd över), gillar inte att bli lurad. men jag minns när jag var mindre, då var det SÅ spännande att få luras. hällde karamellfärg i mjölken, satte tejp på osthyveln och på kranmunstycket. sedan satt man och lurade tills någon i familjen typ skulle hyvla ost. vilken spänning!

speciellt minns jag när jag satte tejp på kranmunstycket i köket (så att när man vrider på vattnet så sprutar det vatten på den som står bredvid) men då tog det så lång tid innan någon vred så jag glömde bort detta och vred på kranen SJÄLV och blev SJÄLV helt blöt och chockad. inte lika kul då va! haha :)

nu har jag kommit hem från jobbet. var rätt lugnt idag -det märks att det är påsk och att folk är lediga. innan påsk så är folk helt hysteriska men nu har alla som lugnat ner sig lite.

jw sov hos mig igår så behövde inte sova ensam. dock så saknar jag min andra hälft otroligt mycket och lär få göra det ett par nätter till. snyft.

FILMTIPS: "så olika"


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0