transformers

kollat på transformers, en helt OK film om man gillar robotar som springer runt och krigar, samt förvandlar sig själv. vilket jag gör så i liked it. imorgon så ska jag på mitt, förhoppningsvis, nya jobb. ska få en utbildning, osv. sedan ska jag räkna matte med Kjell, min trogne gamla mattelärare! helt otroligt att han fortfarande ställer upp på mig.

igår var jag hos johan och ulrika. eller, först så var jag och erik på stan och kollade. dock var det tragiskt mycket folk (lönehelg!) så det var inte ens kul. jag, ulrika, emil och elias tog en tur till ica innan middag och inhandlade lördagsgodis. sedan såg vi på Johan Falk - GSI. väldigt bra! när vi kom hem så såg jag och erik 2:an, Vapenbröder. också bra!

vi får massa meddelanden från eriks föräldrar som befinner sig i turkiet. det verkar vara fint väder! är totally avundsjuk. dom ligger på stranden och glassar, har gjort turkiskt bad (som för övrigt är det bästa som finns). jag vill också! hämtade deras bil idag som varit på service. det kändes riktigt vrickat att köra en så pass ny bil. fick flashbacks från när jag började övningsköra. ungefär så kändes det! allt var nytt, osäkert, ja ni vet. men efter en stund så lade sig nervositeten och det gick som smort.

visst är han söt min erik?

Kommentarer
Postat av: ulrika Viklund

Åhhhhh....får en massa minnen från när vi var små =) Jo...han VAR söt! Hihi kramen U

2009-09-27 @ 22:44:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0