skapa!

"vad är det som händer i våra länder när gamla kärringar får nya tänder?" haha, så brukade farmor säga när jag var liten. hon brukade även säga "jag ramlar och dör och faller ner i ett avloppsrör" tänk att jag minns detta? måste ha tyckt att det var extra bra sagt med tanke på att jag var kanske fyra år när hon sa det. har liksom fastnat på minnet!

nu är erik och jobbar.. funderar på att baka en kladdkaka? ni vet, när jag har tråkigt så bakar jag gärna. det är ett syndrom jag har! ett rätt bra syndrom ändå? vissa klättrar ju på väggarna. jag bakar! och när jag väl har bakat så kan andra ta del av det.

nog om det. eriks systers kille ska operera ögonen snart och jag funderar på om det kanske inte är en så dum idé trots allt. då slipper jag komma ihåg glasögonen varje gång jag kör bil eller sitter långt bak i lektionssalen, eller när jag ska läsa på långt håll så slipper jag kisa. kan man ens operera bort närsynthet? gör det ont? jag har ju lite fobi mot att pilla i ögonen. får kolla upp detta och överväga saken! jag har ju inte speciellt gravt synfel, but still.

OJ, nu börjar unga mödrar. CIAO!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hihi rolig farmor =) J får vara försökskanin eller hur!

2009-09-15 @ 22:24:24
Postat av: ulrika Viklund

/Ulrika

2009-09-15 @ 22:25:01
Postat av: Julia

det blir en hel del peta i ögat om dom ska OPERERA I DET. Puss och du. Vad då andra får ta del av. Har inte sett någon kladdkaka around here om vi säger så.

2009-09-16 @ 08:52:00
URL: http://ssuit.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0