nyhetstorka

det har inte hänt speciellt mycket så jag har inte så mycket att förmedla tyvärr. arbetsintervjun gick bra, får veta mer i veckan och då skriver jag väl ut det här antar jag. var barnvakt i lördags åt julia och alice. så så så söta barn! dom var så snälla och goa. hade med mig lördagsgodis som var mer än välkommet. vi såg på astrid lindgren -filmer (tror att jag var den som tyckte det var mest kul), myste och frossade. sedan somnade första barnet kl sju, andra vid halv nio. helt OK.

på söndag så införskaffade jag och erik WT till xboxet. OJ SÅ KUL! börjar bli riktigt bra på trummor nu. har kommit upp på medium iaf. det är lätt på en del låtar men andra är ju typ impossible. vi har iaf ett bra tidsfördriv nu som båda gillar. erik på gitarr, kim på trummor. WE ROCK :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0