mer vill ha mer

hämtade erik på jobbet kl fyra och har nu lämnat honom på ett annat jobb. ett extrajobb dvs. förstår inte hur han orkar egentligen? först jobba hela dagen för att sedan komma hem och börja arbeta igen. fast det är ju klart, det ger ju en del pengar. han är fin min erik :)

SÅ, nu undrar jag hur det gick för ulrikas karl som opererat ögonen idag. kanske inte är klar än? får ringa och höra senare.

väntar på att unga mödrar ska börja. åt hemmagjord köttsoppa till lunch. helt sjukt gott! man uppskattar riktig mat. oj vad gott det är. oj oj oj. känner att jag har nyhetstorka!

JUST JA! jag har kommit fram till att jag verkligen hatar att stå i rödljus. USCH! det gör mig arg och stressad. väldigt arg. jag älskar rondeller! fler rondeller, tack.

Kommentarer
Postat av: ulrika Viklund

Hej hej! operationen gick bara bra...han ser lite suddigt nu men det blir bättre å bättre. Kram U

2009-09-18 @ 14:36:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0