krogen krogen

igår var det premiär för "nya" krogen krogen. dom har slagit ut lokalerna, renoverat om allt, m.m. tror att det är nya ägare också? aja, eftersom att jag mest troligt ska jobba där så fick jag fribiljetter i torsdags då jag var på brandutbildning. jag, erik, marcus och håkan for iväg och jag tyckte att det var helt OK. dock hade dom inte hunnit klart riktigt allt. dansgolv nr.2 var inte klart. men det var kul men nytt folk, ny lokal. händer så lätt att man blir less här i umeå. finns inte så stort urval! dom spelade bra musik och det var faktiskt mycket folk. trodde inte att det skulle vara det eftersom att inte så många vet om att dom ny-öppnat. hur som helst! erik och marcus har börjat om och ska väl kanske dit ikväll igen. själv så bestämde jag mig för att istället se film med fanny och rebecca. ett bra val! jag är trött, har ont i huvudet och känner mig inte det minsta sugen på alkohol. usch. rebecca skulle väl vara här runt halv sju. vi ska åka iväg och kirra film och självklart godis(!)

imorgon ska vi ta med svärföräldrarna ut till min stuga så att dom får se. blir att äta lunch där! :)

har för övrigt världens sötaste kille! åh, vad jag älskar dig. alla fina ord, allt fint du gör, det gör mig lycklig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0