höstrusk!

har varit på minerva idag och räknat matte med Kjell. (min gamla gymnasiemattelärare) han gav mig lite mer livsglädje då han förklarade allt jag inte förstod. det finaste var att man helt plötsligt börjar skratta och säger "inte konstigt att du inte förstår kim, det är ju tryckfel!" dom hade alltså bytt ut typ en 3:a mot en 6:a. och här har jag suttit som en frågetecken och inte förstått hur dom tänkt. tack och lov att Kjell finns.

fick ett sött videoklipp idag av ulrika. emil har lärt sig att skratta! alltså, på riktigt. hittills har han ju bara lett men nu skrattar han verkligen med ljud och allt. blev så glad av att se honom ligga där och garva. :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0