en bra helg

igår så stängde jag och erik in oss här hemma. vi kurade ihop oss i soffan, kollade på beck, åt middag och bara tog det lugnt hela hela kvällen. inga måsten, ingen tidspress. det var precis hur skönt som helst! tror erik somnade vid tio och jag en halvtimma senare. vaknade kl tio imorse, pigga och glada! detta gjorde vi på grund av att vi varit så trötta hela veckan. ingen av oss är morgonmänniskor vilket gör att det är pest och pina för oss att kliva upp på veckodagarna. förstår mig inte på folk som typ gillar att stiga upp kl sju? varför måste man börja aktivera sig så tidigt på dagarna egentligen? jag kliver hellre upp kl tio och går i skolan längre. förstår de som har små barn, då måste man upp tidigt men annars är det ju bara dumt.

vi fick främmande idag! eriks syster m. familj kom förbi. väldigt trevligt! jag, ulrika och elias gick till lekparken och kollade på ankorna i dammen. elias blev helt salig när ankorna kom så nära (dom är ju tama). synd att vi inte tog med oss bröd att mata dem med. ulrika och johan bjöd sedan på kina-mat. det tackar vi för, det var verkligen supergott. (haha, har ätit kina-mat rätt ofta nu... men det är klart godare än pizza eller hamburgare och gisela, vi ska äta kina-mat direkt du kommer till umeå) emil var också sjukt söt idag, som alltid :)

erik klädde ut sig till batman innan han for iväg och drack öl med sina vänner. fråga mig inte varför. batman-dräkten var gjord för 4-5år och ni kan ju tänka er hur det såg ut på erik! det skar in både här och där. jag hakade på en stund och fick se spiderman, pippi långstrump och tarzan. det var inte en maskeradfest om ni tror det. dom bara gör så.

erik har köpt hem en HEL låda med glass. GB's favoriter. typ 88:an, nogger, piggelin, m.f! LYCKAN ÄR GJORD. måste gå och nalla en.

Kommentarer
Postat av: ulrika Viklund

Vill ju se bild-bevis på Batman...Elias vill oxå se =) Han brukar låtsas själv att han e Batman efter han duschat (med badrocken som cape!)

2009-09-19 @ 21:51:07
Postat av: Julia

låter som världen skönaste grej, bara mysa och somna tidigt. Jag och Albatross gjorde typ samma grej, fast utan somna tidigt biten. Men vi fick sova ut och vakna tillsammans och i vår egen takt för alberto skippade träningen (!!!!!!!!!!!) jag blev HUR glad som helst. WORD på att bara mongon är vakna på morgonen, ska aldrig mer göra det innan jag får en bebis.



haha förresten, hoppas du förevigade ert batman-erik-moment. Jag vill se!

2009-09-20 @ 00:25:40
URL: http://ssuit.wordpress.com
Postat av: gisela

ja, det måste ni verkligen :) ni verka äta kina jämt ;)

2009-09-20 @ 11:45:23
Postat av: Anonym

:*

2009-09-21 @ 17:07:42
URL: http://lindamariat.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0