avundsjuka

nu sitter svärföräldrarna på ett plan mot turkiet. låter väl inte speciellt dumt alls om jag får säga det själv. det enda jag inte är avundsjuk på är flygresan. den avstår jag gärna, fast lite svårt att ta sig dit utan. tyvärr. på tal om flyg! ni som känner mig vet hur flygrädd jag är. tror alltid att jag ska dö. och för ett tag sedan gjorde erik ett test på facebook där man får veta din dödsorsak samt dagen man ska dö på. erik skulle typ köra av vägen och dö för att sedan bli hittat 30 år senare. JAG DÄREMOT, JAG SKA DÖ I EN FLYGCRASH! när jag är 59 år. det stod "don't forget to change your seat" DET ÄR FAN ÖDET. JAG VISSTE DET. ska aldrig mer flyga när jag passerat 50.

på fredag så åker jag på studiebesök till ö-vik med klassen. vi ska på domsjö fabrik. kolla runt lite vad kemisterna där sysslar med. kan ju bli kul. kommer dock att lukta pyton.

erik har bokat tid för körprov och uppkörning. det är inom en snar framtid! kan inte säga datum än, ni får veta sen hurvida det gick bra eller dåligt. hihi. håller tummarna för min gullegris! :)

Kommentarer
Postat av: gissan

alltså det är riktigt läskigt sånt där. jag gjorde ett test för ett tag sedan och då skullen jag dö i hjärtproblem. kan mycket möjligt stämma. tro man egentligen inte ska hålla på med dödstester. det är bara dumt!



saknar dig.

puss

2009-09-24 @ 09:00:48
Postat av: Julia

Precis! Lyssna på Gisela! Det är D U M T. Och nu gör vi det aldrig igen. Ok?

2009-09-24 @ 13:43:07
URL: http://ssuit.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0