ettårsdag och mys

gårdagen började med att erik fick frukost på säng. sedan åkte han iväg och jobbade lite så jag började smida planer om en överraskningsdag. när han kom hem så fick han veta att jag ordnat chaufför så ingen av oss behövde vara nykter och köra. sedan kom sandra (chauffören) kl fem så vi åkte ner på stan och åt på costas. ingen av oss hade ätit där förrut och vi har flera gånger gått förbi och sagt "här skulle man ha käkat någon dag" men det har aldrig blivit av. men nu blev det! och det var så gott. så så gott! verkligen att rekommendera. tycker man om tzatsiki och feta-ost så är detta ställe the place to be. efter en lång och mysig middag så hämtade sandra upp oss igen och vi åkte och bowlade. det var väldigt trevligt, fick in tre strikes och vann mot erik en av tre gånger. lite stolt är jag ju! har typ bowlat kanske två gånger i hela mitt snart nittonåriga liv. kvällen avslutades hemma i bra tid. skulle upp och jobba idag så det var optimalt. en helt underbar dag hade vi! älskar dig erik.

ikväll blir det tjej-kväll med pizza. tove och linnea åker snart iväg till Autralien och lämnar kvar oss i kalla Sverige. kul för dom då. aja, vi ska iaf ses och surra lite. blir trevligt! imorgon så är det ju faktiskt min födelsedag så det blir smörgåstårte-kalas! can't wait :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0