efterlysning!

jag letar efter min försvunna vän vid namn julia. julia wärme! hon är typ 1,70 lång, har brunt hår (typ till axlarna) och är rätt snygg. hon pratar med en liten annorlunda dialekt, svår att förklara, men det låter helt OK. hon bär alltid leggings och klär sig gärna i svart. hon gillar inte att motionera, inte heller grönsaker eller frukt. hon följer snällt med om man lockar med något sött: typ kladdkaka. man brukar se henne med en hörlur i varje öra och en i-pod i handen. ibland chockerar hon med att le.

om ni ser denna tjej (ja, det är en tjej) så kontakta mig snarast och berätta var hon befinner sig för jag saknar henne lite. lägger upp en bild på henne för säkerhetsskull!



ska baka chokadbollar till erik. har ju faktiskt lovat det! sedan ska jag nog inte göra så mycket mer. kolla på andra avenyn! blir suveränt.

Kommentarer
Postat av: ulrika

Mmmm...choklad-bollar vi kommer =) Kram kram

2009-10-13 @ 21:22:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0