dream-apartment

kollade på dröm-lägenheten idag. OJ SÅ FIN! den kostade ju lika mycket som den var fin också, tyvärr. men om den var fin, om om om. jag fyller år på måndag och skulle uppskatta att få den i present. tack på förhand!

nu har släkten just varit här på fika. vi fick förlovningspresenter! väldigt trevligt. trodde inte man fick sådant nu för tiden men uppenbarligen så får man det. gillar present-traditioner. tack så så mycket för det vi fick. stort tack. min kusin hade förresten med sig sin fem veckors bebis. OJ SÅ SÖT :) jag älskar barn, blir så glad! förstår inte hur man kan ogilla så söta små underverk. jag vill ha hundra. fast jag kommer nog att nöja mig med två kanske när jag väl kommer i den sitsen. mamma säger att man inte ska ha fler barn än vad man har händer. kanske ligger lite logik i detta?

på lördag är det ett år sedan det blev jag och erik. tänk vad tiden gått fort! älskar honom bara mer och mer. det är en fröjd! jag har det bra. eller vi har det bra. mer än bra, bäst! jag är lyckligt lottad, helt enkelt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0