det är bara inte en bra dag

klev upp rätt tidigt och for till inger där erik skulle göra nå snickar-jobb. sedan bar det av vidare mot stan, åt lunch och sedan begav vi oss till megazone för att köra en vända på fortet. kan ju säga att det gick sisådär. cellerna var ju sjukt kluriga och helt ologiska (vissa av dem). vissa fungerade nog inte ens som de skulle. lite B var det. och det blev inte bättre av att de släppte på så mycket folk att man fick vänta en massa. jag har en smula dåligt tålamod som ni kanske vet.

nu sitter jag vaken och.. ja, jag vet inte! jw, var är du? skulle faktiskt ha behövt dig just precis nu. precis nu. lyssnar på håkan hellström. det var ett tag sedan nu, artisten är inte så välkommen i detta hem (anser erik). HH gör mig både glad och lite ledsen. vet inte. when it's good then it's good, it's so good till it goes bad. usch det är tungt ikväll. juuuuuuuuuuuuuulia!

Kommentarer
Postat av: Julia

men Kimsan!! Förlåt! Måste ha med och ladda mobil h-vete. Rings tills jag svarar nästa gång. PUSS

2009-10-04 @ 22:52:13
URL: http://ssuit.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0