dammsugare

denna skönhet fick jag av min älskade pojkvän på födelsedagen. är den inte vacker? fast den är inte bara fin att se på. den fungerar också otroligt bra. smidig och lätt, helt sladdlös! man kan även ta lös en "liten dammsugare" så att man kan använda den som en handdammsugare. är väldigt nöjd, tusen tack hjärtat. hade en mycket fin födeseldag och tack till alla som kom hit och förgyllde den.


i helgen blir att att studera inför tenta i programmering. hurra! ikväll ska vi åka en sväng till hörnefors och hälsa på marcus. tror att erik och han skulle basta? blir nog skoj. sedan imorgon kanske jag ska ut till obbola en sväng. måste visa kära mor o far vart eriks föräldrar bor eftersom att de är bitbjudna på lördag. kanske säga hej till emil och elias också.

ne, nu ska jag göra mig i ordning för att sedan bege mig mot universitetet. ska skicka in några uppgifter och öva lite inför tentan. kan tänka mig att det blir jag som kör i ikväll so no alcohol. men lika bra är väl det! :)

Kommentarer
Postat av: En frågande

Jaha du har inte funderat varför du fick en dammsugare? Kanske en baktanke? Kanske där du gör mest nytta? Kanske inte kan göra nått annat? Kanske behöver röra sig lite i lägenheten, ja en dammsugare wiiihiii :)



Hemmafru.nu!

2009-11-13 @ 15:30:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0