19! (obs. hela dagen)

nu är det min födelsedag, hela dagen. HELA dagen! inte ens halva, utan hela. erik var så söt både igår
kväll och imorse att jag fick hål i tänderna. igår hade jag somnat till ett avsnitt av breaking bad (som för övrigt är en sjukt roande serie) och då när han stängde av allt så strök han mig på kinden och pussade på mig och sa att han älskade mig och godnatt och allt fint. sedan imorse gjorde han samma sak, och sjöng för mig och tog en "extra" sovmorgon för att mysa lite. det blev en bra start på en födelsedag.

hur som helst. jag har tankar på att starta en blogg för mina åsikter. kan vara allt från himmel till jord. känns lite B att blanda in det här i all vardagssörja. får se hur det blir, men jag meddelar väl det här om det blir något av.

solen skiner, jag är glad och förväntansfull. snart kommer jw som vaknat upp ur sin dvala. har tänkt på en sak, jag tror höst-barn går extra bra ihop. EXTRA! det känns lite så iaf. nu när jag tänker på det. om 10 dagar, exakt så fyller jw också år.

Kommentarer
Postat av: Jullan JU

GRATTIS JU!

2009-10-19 @ 19:58:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0