svar

5 saker du vill göra innan du dör :)
okej, det blir svårt att komma på bara så här men jag försöker:
besöka alla världsdelar, ta dykarcertifikat, få barn, äga hus, odla tomater i mitt framtida växthus.

Vad är du mest, respektive minst, nöjd med i ditt liv just nu (som inte rör flytten)? :P
jag är nog mest nöjd över allt skulle jag vilja säga. min familjesituation, mina vänner, osv. jag är väl rätt nöjd med livet. jag brukar inte störa mig på så mkt. men om jag måste säga något som är mindre bra så kanske jag väljer det faktum att jag inte får skaffa en hund för erik. det är jag lite ledsen över.

Hur är du som person?
oj, jag är väl rätt glad, positiv, lättsam. fast har dåligt tålamod och vill att allt ska ske med en gång. jag är rätt framåt men har svårt att göra andra besvikna vilket resulterar i att jag hellre gör andra glada istället för att tänka på vad jag själv vill.

Tror du verkligen någon läser din tråkiga blogg? :(
haha, indeed. den är sjukt tråkig! hade jag haft mer ork, kunskap och tid så skulle den nog vara trevligare. men faktiskt så visar statistiken att det är rätt många som läser. eller "rätt många" men runt 20st unika.

händer på jul?
ska fira med familj + erik hos föräldrarna. ska jobba på förmiddagen, vilket är lite tråkigt men sådant får man ta. bra med pengar.

Kommentarer
Postat av: Hanna

jag läser den ;)

2009-12-04 @ 00:37:36
URL: http://hanneluren.blogg.se/
Postat av: Anonym

3 dubbel OB på julafton!!! önskar jag åxå hade ett jobb och kunde jobba sånna dagar FINA pengar

2009-12-04 @ 02:51:38
Postat av: Anonym

Haha ja de e riktigt fina pengar å jobba storhelger! Jul kan inte va så farligt, ja mena alla e väll så glada då ändå?? :D:D

2009-12-04 @ 12:42:36
Postat av: kim

jo, förhoppningsvis så är alla glada och trevliga, inte stressade och "ute i sista minuten". haha :)

2009-12-04 @ 14:44:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0