new moon

nu har jag äntligen fått se den. har bara en sak att säga: wow. den är precis lika fin som twilight, om inte finare. och allt är så bra och så himla fint. sa jag att den var fin? DEN ÄR SÅ FIN. nu har jag cravings efter nästkommande film.



tog tag i hemmet igår också: städade och julpyntade. fick lite hjälp av världens bästa jw. tack och bock. vi åkte även iväg på jula i jakt efter belysning. fick tag i en till adventsljusstake så nu lyser en i vardagsrummet och en i köket. funderar på att baka en omgång knäck idag också eller är det för tidigt fortfarande?

nästa helg, på lördag, har vi planerat att åka till IKEA (!!!!) kommer inte att komma hem tomhänt. det kan jag garantera. jag ska ha allt. nej, men mycket i alla fall. har gjort en lista över saker i have to have. jag är så glad! har velat åka dit hur länge som helst nu. haha, börjar le när jag skriver om det. älskling får köra släp vilket blir freakin' awesome. jag kan skriva i en oändlighet gällande ikea-resan men jag slutar här.


Kommentarer
Postat av: Ulrika

Duuu...var den fin?

2009-12-01 @ 10:36:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0