flytt!

fick nycklarna i fredags till nya lägenheten! vi har hunnit så mycket att jag förstår det knappt. det är underbart fint här nu men OJ vad vi har slitit. tur att jag har världens finaste kille och familj. kunde aldrig tro att det skulle bli så här fint och finare ska det bli. trivs som fisken i vattnet här. ska lägga ut bilder så fort jag hittat igen kameran.

snart är det jul och det var tur att jag började köpa klappar i tid. har en kvar nu tror jag? eller två kanske. ja, inte är det många i alla fall. synd att man är sjuk. orkar ju ingenting. hade feber igår och idag. är tjock i huvudet av slem. usch! tänkte mig ner på stan imorgon och handla det sista. förhoppningsvis är jag lite friskare då.

just ja, jag sitter nu i vardagsrummet och lyssnar till en diskmaskin som går. det är faktiskt underbart att lyssna till. har så länge velat äga en diskmaskin och nu gör vi det. helt otroligt vilken lyx. jag kan ju lova att diskmaskin ger minst en 4års-garanti på ett förhållande.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0