dan före dan före dopparedan

erik har precis lämnat hemmet. blev inte alls speciellt trevligt att ligga kvar i sängen längre. måste ringa hyresvärden och bestämma tid för besiktning på gamla lägenheten. jw ville ju ha den innan jul så klart. är dock sjukt hes och förkyld. människan kommer ju inte att höra ett ord av vad jag säger i telefon. jag går upp i falsett hela tiden eller ner i bas. låter som värsta extrema målbrottet. inte fint.

oj, nu svarade hon. det blir besiktning kl 1 tydligen. måste ringa jw nu och stressa på lite.... så nu har jag gjort det. måste kliva upp genast och göra mig i ordning. eller, kanske inte genast. kanske ligger kvar en stund. ja.






Kommentarer
Postat av: Julia

blev ju så braaa!

2009-12-23 @ 22:50:00
URL: http://ssuit.wordpress.com
Postat av: Anonym

hur äre med du å gam hunden viklund ...??? när blir man bjuden hem på en öl då? :D



henriksson <3

2009-12-26 @ 08:44:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0